دانلود آهنگ جدید از خواننده های ایرانی

دانلود بهترین آهنگ ها از خواننده های ایرانی

دانلود آهنگ جدید از خواننده های ایرانی

دانلود بهترین آهنگ ها از خواننده های ایرانی

دانلود آهنگ جدید از خواننده های ایرانی،دانلود موزیک ویدیو،دانلود آلبوم جدید،دانلود آهنگ شاد،دانلود آهنگ غمگین،دانلود آهنگ عاشقانه،دانلود تک آهنگ،دانلود آهنگ جدید 98،دانلود آهنگ جدید 1400

دانلود آهنگ جدید مهراد جم با نام گل شقایق

rezalius | دوشنبه, ۱۶ دی ۱۳۹۸، ۰۳:۲۰ ب.ظ

دانلود آهنگ جدید مهراد جم با نام گل شقایق
دانلود آهنگ جدید مهراد جم به نام گل شقایق با بهترین کیفیت در سمفونی. مهراد جم گروه خوب کشورمان آهنگ جدیدی به نام گل شقایق را در فضای مجازی منتشر کرده است. شما عزیزان و طرفدارن موسیقی میتوانید برای دانلود موزیک گل شقایق و همینطور برای آهنگ های دیگر این هنرمند به بخش دانلود آهنگ و موزیک ویدیو مراجعه و این آثار بسیار جذاب را با بهترین کیفیت دانلود کنید و یا این موزیک زیبا را بصورت آنلاین در وب سایت سمفونی در پایین صفحه گوش دهید.

Download Music MehraadJam - GoleShaghayegh      

 

دانلود آهنگ جدید با کیفیت 320

 

دانلود آهنگ جدید با کیفیت 128

متن آهنگ مهراد جم به نام گل شقایق
مگه میشه از نگات

دل برید و خسته شد تو

خود عشقی و عشق

کم میاره پیش تو

کاش یه جوری بشه که

چشم به راهت نشینم

مثلا تو باشی و من

واسه بمیرم

اون چشمات منو دیوونه کردن آخرش

انقدر خوبی که من دلم نمیشه باورش

اون چشمات منو دیوونه کردن آخرش

انقد خوبی که من دلم نمیشه باورش
تو گل شقایقم تک تک دقایقم

واسه اون تک گل باغی

شب با تو شیرین میشه

حالا دیدی میشه

میشه که همیشه باشی

اون چشمات منو دیوونه کردن آخرش

انقدر خوبی که من دلم نمیشه باورش

اون چشمات منو دیوونه کردن آخرش

انقد خوبی که من دلم نمیشه باورش

  • rezalius

مهراد جم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی