دانلود آهنگ جدید از خواننده های ایرانی

دانلود بهترین آهنگ ها از خواننده های ایرانی

دانلود آهنگ جدید از خواننده های ایرانی

دانلود بهترین آهنگ ها از خواننده های ایرانی

دانلود آهنگ جدید از خواننده های ایرانی،دانلود موزیک ویدیو،دانلود آلبوم جدید،دانلود آهنگ شاد،دانلود آهنگ غمگین،دانلود آهنگ عاشقانه،دانلود تک آهنگ،دانلود آهنگ جدید 98،دانلود آهنگ جدید 1400

دانلود آهنگ جدید ۲۵ باند دوست دارم این کارارو

rezalius | پنجشنبه, ۱۸ مهر ۱۳۹۸، ۱۲:۳۹ ب.ظ

دانلود آهنگ جدید ۲۵ باند دوست دارم این کارارو با کیفیت بالا

 

Download New Music 25 Band Doost Daram In Kaaraaro

 

دانلود آهنگ با کیفیت 320

 

دانلود آهنگ با کیفیت 128

متن آهنگ ۲۵ باند به نام دوست دارم این کارارو :

دستت دور گردنم که هست

زندگی دیدن داره

هرچی غصه تو دلم که هست

با تو خندیدن داره

پیش تو میشینه از پیش تو جایی نمیره

اونی که تو رو دید نگاشو به کسی نمیده

وقتی که چشام نمی تونه جایی رو ببینه

بغله تو امن ترین جای زمینه


من فقط با تو دوست دارم این کارارو

دوست دارم این کارارو

دوست دارم این کارارو

دوست دارم این کارارو

دوست دارم این کارارو

دوست دارم این کارارو

دوست دارم این کارارو

دوست دارم این کارارو


من به تو بیشتر از همه دلبستم

هرشب از عطر تن تو مستم

تا همیشه با دل تو همدستم

تا یادم میاد عاشقت هستم

غم از دلم میره

چشمات حرفشو میگه

یه لحظه ام دیره

واسه ندیدنت دیگه


من فقط با تو دوست دارم این کارارو

دوست دارم این کارارو

دوست دارم این کارارو

دوست دارم این کارارو

من فقط با تو حالم خوبه خوب

چشماتم رومه زوم

دوست دارم این کاراتو

دوست دارم این کارارو

دوست دارم این کارارو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی