دانلود آهنگ جدید از خواننده های ایرانی

دانلود بهترین آهنگ ها از خواننده های ایرانی

دانلود آهنگ جدید از خواننده های ایرانی

دانلود بهترین آهنگ ها از خواننده های ایرانی

دانلود آهنگ جدید از خواننده های ایرانی،دانلود موزیک ویدیو،دانلود آلبوم جدید،دانلود آهنگ شاد،دانلود آهنگ غمگین،دانلود آهنگ عاشقانه،دانلود تک آهنگ،دانلود آهنگ جدید 98،دانلود آهنگ جدید 1400

دانلود آهنگ جدید کاروئل به نام چیزی نمانده از تنم

rezalius | چهارشنبه, ۲۶ تیر ۱۳۹۸، ۰۲:۱۱ ب.ظ

دانلود آهنگ جدید کاروئل به نام چیزی نمانده از تنم


Download New Music Karoel – Chizi Namande Az Tanam


دانلود آهنگ با کیفتی بالا و مشاهد متن آهنگ رو ادامه مطلب کلیک کنید


دانلود آهنگ با کیفیت 320


دانلود آهنگ با کیفیت 128


متن آهنگ چیزی نمانده از تنم کاروئل

توی خیابونه مث دیوونه ها میگردم دنبالت تموم این شهرو حتی تو خونه ها میگردم دنبالت

کجا یهو غیبت زد و کجا رفتی تو منطقت چی بود که ول کردی زندگیتو

نکنه به یکی دیگه دادی قلبتو تو بی من آرومی و من میمیرم بی تو

چیزی نمانده از تنم دل از زمانه میکنم به دیدنم اگر نیایی

من آن شقایقم که خاک مرا به بوسه میکشد اگر مرا دگر نخواهی

دلی که عاشق بود تو باهاش بد کردی چی شدش آخرش

توی ذاتت نبود این همه نامردی چی شدش آخرش

اون همه احساسو فراموش کردی زود دنبال چی بودی کی ازم بهتر بود

چیزی نمانده از تنم دل از زمانه میکنم به دیدنم اگر نیایی

من آن شقایقم که خاک مرا به بوسه میکشد اگر مرا دگر نخواهی


دانلود آهنگ جدید کاروئل چیزی نمانده از تنم با لینک مستقیم

نظرات  (۱)

کاروئل صدای خیلی خوبی داره فوق العادس

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی