دانلود آهنگ جدید از خواننده های ایرانی

دانلود بهترین آهنگ ها از خواننده های ایرانی

دانلود آهنگ جدید از خواننده های ایرانی

دانلود بهترین آهنگ ها از خواننده های ایرانی

دانلود آهنگ جدید از خواننده های ایرانی،دانلود موزیک ویدیو،دانلود آلبوم جدید،دانلود آهنگ شاد،دانلود آهنگ غمگین،دانلود آهنگ عاشقانه،دانلود تک آهنگ،دانلود آهنگ جدید 98،دانلود آهنگ جدید 1400

دانلود آهنگ جدید بهزاد لیتو به نام خدا شکر

rezalius | شنبه, ۵ مرداد ۱۳۹۸، ۰۴:۱۴ ب.ظ

Behzad Leito – Khoda Shokr


دانلود آهنگ با کیفیت 320


دانلود آهنگ با کیفیت 128


متن آهنگ خدا شکر با بهزاد لیتو


// کروس //


فکر نمی کردم بشه شد


خداروشکر خداروشکر خداروشکر خداروشکر ‎خداروشکر


این زندگی ما رو کجا برد کجا برد


خداروشکر خداروشکر خداروشکر خداروشکر


کردم صفر رو صد پاش گذاشتم کلی وقت


من تو شرایط سخت الان کنسرت کلی صفه


هوادارا جیغ پیشمه من کل تیم


خیلی خوبه زندگی شده درست مث فیلم


// ورس یک //


مثل ما ندیده رک رک


همه چی ردیفه شکر شکر


میزنیم سریع یه بط


سختی با ما دیگه غریبه شد


بیخی ریلکس چی


می‌کنی‌ بحث چی


چی میگی پس میدونی


تیم ما یه چی دیگه است


همه باهم یه جا جمع ایم


رفیقا ما دشمنا نیستن


همه چی ناب و جوره


ندارم وقت مفت برا دیس من


چلسی با سیج ‎پاریس با جی


سپ برسون نمون پا اینستا هی


خب بدو دیره زود شکرش خدا میده پول

  • rezalius

نظرات  (۱)

خیلی جالب بود، وافعا دستت درد نکنه

به تازگی وبلاگم رو راه اندازی کردم که اگه علاقه ای به برنامه نویسی دارید مطالب مفیدی داخلش قرار میدم لظفا ی سر بزنید.

منتظرتون هستیم!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی